Rast upotrebe i prepoznavanja važnosti EU Ecolabel proizvoda

Na Svjetski dan EU Ecolabel oznake, Europska komisija objavila je nove statistike koje pokazuju da je upotreba EU Ecolabel proizvoda i usluga u porastu!

Također,  popis proizvoda i usluga koje imaju Ecolabel oznaku konstantno se širi s gotovo 90.000 certificiranih proizvoda i usluga u 25 različitih skupina proizvoda dostupnih na tržištu EU-a.

Vodeća skupina je kategorija turističkog smještaja gdje je u posljednjih 6 mjeseci dodijeljeno 76 novih licenci podižući ukupan broj turističkog smještaja s EU Ecolabelom na 620, što je povećanje od 15%.

Kad pogledamo druge kategorije proizvoda, na europskom tržištu možete pronaći više od 35.000 boja i lakova, 20.000 papirnatih proizvoda, gotovo 12.000 deterdženata, više od 9.000 tekstila, više od 2.000 proizvoda namještaja, 750 kozmetičkih proizvoda i 200 usluga za unutarnje čišćenje koji nose oznaku EU Ecolabel. Sve ove, i mnogo više najnovijih činjenica i brojki dostupno je na web stranici EU Ecolabel.

Osim toga, novoobjavljeni Flash Eurobarometer 535 pokazuje da svijest građana i povjerenje u EU Ecolabel rastu.

Na temelju odgovora više od 25.000 građana, u 27 članica EU-a, istraživanje pokazuje:

  • 38% građana EU-a prepoznaje EU Ecolabel logo, što je povećanje od 11 postotnih bodova od 2017. godine.
  • 73% kaže da je utjecaj proizvoda na okoliš “vrlo važan” ili “prilično važan” prilikom donošenja odluke o kupnji.
  • 38% građana izvještava da “ponekad” ili “često” kupuju proizvode s EU Ecolabel oznakom.
  • 60% izvještava da su kupili proizvode posebno zbog njihova manjeg utjecaja na okoliš.
  • 56% vjeruje da EU Ecolabel jamči ekološku izvrsnost.
  • 69% vjeruje da svi proizvodi udovoljavaju strožim ekološkim kriterijima.

 

Izvješće također ističe preferencije potrošača kad je riječ o kupnji proizvoda s Ecolabel: najčešće kupljeni proizvodi s EU Ecolabel oznakom uključuju deterdžente (23%), papir (23%), higijenske proizvode za upijanje (22%) i kozmetičke proizvode (21%). Ljudi obično kupuju ove proizvode u supermarketima (66%), bio-trgovinama (24%) ili online (24%).

Svjetski dan EU Ecolabel je podsjetnik da potrošači i tržišni sudionici koji biraju i promoviraju proizvode i usluge s manjim utjecajem na okoliš igraju ključnu ulogu u prijelazu prema zelenoj, čistoj i kružnoj ekonomiji.

Više o ovoj temi saznajte na: https://environment.ec.europa.eu/topics/circular-economy/eu-ecolabel-home/business/ecolabel-facts-and-figures_en

PODIJELI: