Više kozmetičkih proizvoda s oznakom EU Ecolabel na policama trgovina!

Broj proizvoda s EU Ecolabel oznakom povećavao se čak i tijekom pandemije te je dosegao više od 83.000 proizvoda što pokazuje velik interes za zelene proizvode među potrošačima.
Revidiranjem mjerila za kozmetičke proizvode, te uvođenjem mjerila za proizvode za njegu kućnih ljubimaca očekuje se da će još više proizvoda dobiti oznaku EU Ecolabel i tako postati dostupniji u širokoj potrošnji.

Ažurirana mjerila za kozmetičke proizvode sada pokrivaju mnogo širi opseg. Umjesto dosadašnjih proizvoda koji se ispiru (šamponi ili proizvodi za pranje tijela) pokrivati će sve kozmetičke proizvode kao što su losioni, kreme za sunčanje i ostali kozmetički proizvodi koji se ne ispiru.

Novost je kako će sada i proizvođači održivih proizvoda za njegu kućnih ljubimaca imati priliku prijaviti se za eko-oznaku.

Ovaj potez dolazi uslijed porasta ne samo EU Ecolabel licenci, nego i općenito u porastu proizvodnje zelene kozmetike jer kupci sve više traže proizvode koji su zdravi i održivi.

Međutim, mnoge oznake i tvrdnje da je riječ o zelenim i održivim načinima proizvodnje su neutemeljene i neistinite. EU Ecolabel aktivno se bavi i dokazima da su proizvodi koji nose ovu eko oznaku zaista održivi i da nisu štetni za upotrebu. Tako eko oznaku ne mogu dobiti proizvodi koji sadrže ftalate, polifluorirane tvari i mikroplastiku. U proizvodima koji su namijenjeni djeci ne mogu se koristiti mirisi, a zabranjene su i tvari u UV filterima koje mogu nanijeti štetu dragocjenim vodenim ekosustavima.

Proširena je lista zabranjenih alergena, te će se primjenjivati stroža pravila na održive izvore palminog ulja.

Novo uvedena kategorija proizvoda za njegu životinja i kućnih ljubimaca omogućiti će vlasnicima kućnih ljubimaca kupovinu proizvoda s istim povjerenjem koje pružaju kozmetički proizvodi namijenjeni ljudima i koji jamče kako nisu testirani na životinjama.

Izvor: https://ec.europa.eu/environment/ecolabel/documents/EU_Ecolabel_Cosmetics_criteria_article.pdf

PODIJELI: